Jullov <3

Hej, nu sitter jag med Jasminee och vi gör inte så mycket. Mickus och Erika åkte för en stund sedan, asså Mickus drygade fett mycket -.- så han fick inga pannkakor. Men i alla fall idag hade vi skolavslutning och vi fick våra betyg och sånt. Alltså hatar det nya betygssystemet, så fuuult, jag ska bajsa på det! Men jag pallar seriöst inte tänka på skolan nu :o
Den här vintern ska jag få fett mycket jullklappar, jag ska åka skidor och pulka med Jasse varje dag och fira nyår med henne och typ sova och åka till IKEA och typ göra massa andra roliga saker med henne. Om ni inte har fattat så är hon den bästa i hela världen, så jäkla mycket kärlek till henne! <3333333
Jag vet inte vad jag ska skriva mer, så jag säger hejdå och puss på rumpan.
//Veronika


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0